Casa Auto Vâlcea – Mercedes-Benz, alături de Mercedes-Benz România, aduc în prim plan un nou mod de interacțiune cu brandul, prin inaugurarea noului showroom, conform conceptul MAR20X.
Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:
dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora.
consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții.
fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia.
Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități:
loc de primire și de așteptare până la începerea discuțiilor cu specialistul în consultanță, dar și de consultanță preliminară într-o zonă publică. Zona dispune de locuri de așteptare, recepție, o zonă de lucru și opțiuni pentru copii.
locuri dedicate pentru discuțiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu soluțiile digitale aferente.
dedicată procesului de consultanță care implică prezentarea propriu-zisă a produselor, fără a se intercala cu alte zone de lucru sau de marketing. Fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 metri pătrați, iar zona este completată de un ecran media principal.
o experiență completată de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primește explicații cu privire la produsul predat, într-o atmosferă personală și personalizată.
dedicată prezentării accesoriilor tehnice, a jantelor și a pieselor. Zona este completată de gondole și vitrine dedicate.
pentru o recepție mai ușoară și mai primitoare a clienților care accesează service-ul locației.
Noul concept de showroom reprezintă un pas esențial pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a transcende statutul de simplu producător auto, consolidând poziția într-o companie de tehnologie inovatoare. Această inițiativă demonstrează angajamentul nostru constant de a stabili noi standarde în ceea ce privește experiența clienților noștri.